петък, 17 юни 2011 г.

ТОВА СЪМ АЗ

Здравейте съмишленици! Здравейте приятели! Здравейте и  вие, млади, усмихнати победители!

 Аз съм Виолета Енчева. Кандидат за общински съветник от ДСБ Средец. В ръководството на нашата организация.  53 годишна ентусиастка, все още луда глава, заразена от вярата на Кмета Прошко в успеха. Майка на две големи дъщери, 12 годишен син и баба на една внучка. Останалото го има в брошурата.

 Ако перефразирам  Васко Кръпката,  аз съм кучето от стария  квартал. Родена съм близо до Орлов мост и до сега живея тук. Сегашният ми дом е само на 200 м. от бащиния. София  за мен  е градът, бранен по време на бомбардировките от дядо ми полк. Величков, началник  щаб на ПВО. Любимото ми  място за срещи с приятели е пред кооперация „Царевец” на Орлов мост. Тя пък е строена по проект на дядото на мъжа ми, арх. Гечев, както и много други сгради строени в периода 1920-1946 година.

Няма да отделям място на идеите ми за развитието на града, тъй като те  в основни линии се покриват с  визията  на нашия Кмет.  Струва ми се, че е по-добре да ви се представя като човек , след като моля за подкрепата ви. Упорита съм и доста търпелива. Отговорна и почтена. Свършвам работата си до край. От друга страна никак не се подавам на манипулации, а интрижките просто не понасям.

Както всеки, освен приятели, имам и познати, на които със сигурност не съм особено симпатична. От което никак не се притеснявам, тъй като основната причина някои да не ме харесват е, че съм член на ДСБ. Убедена съм, че до изборите през октомври, благодарение на общите ни усилия  хората, които досега не ни харесват ще се гордеят, че ни познават.

 Ще се боря да върнем на съгражданите си поне част от разпродадената по времето на Софиянски столица.

Това съм аз  накратко.

Ако съм успяла да ви убедя скъпи съмишленици, че съм добрия кандидат, моля подкрепете ме в  неделя!

Няма да ви разочаровам!

Няма коментари:

Публикуване на коментар